image

Sveikas kūnas ir siela

Mes esame tam, kad kurtume ramybę, sveikatą, darną mus supančioje aplinkoje ir mūsų viduje.

Sveikas kūnas

Mūsų tikslas – suprasti kiekvienos šeimos poreikius ir jiems padėti pasirinkti tai, ko šeimai reikia labiausiai – mentalinės mankštos, judesio, sielos terapijos ar sveikatinimo kūnui, o gal visko viename? Mes esame tam, kad kurtume ramybę, sveikatą, darną mus supančioje aplinkoje ir mūsų viduje.

Ar Jūsų mityba yra uždegiminė ar priešuždegiminė? Kaip žinoti ir ką tai reiškia?

Daugelis sveikatos problemų ir ligų prasideda nuo uždegimo. Silpnas imunitetas – tai nuolatos rusenančio uždegimo išvargintas organizmas.

Uždegimas gali atsirasti dėl įvairių priežasčių – viruso, bakterijos, parazitų, traumos ir t.t. Tačiau yra ir dar viena priežastis, apie kurią daugelis neįtaria. Tai – mūsų vartojamas maistas. Šių dienų žmonių mitybos įpročiai yra labai pasikeitę. Seniau žmonės maistą gaudavo iš gamtos, o dabar –gamina patys. Gamtoje maistas buvo pilnavertis ir subalansuotas, pilnas svarbiausių kūno „statybinių“ medžiagų, o dabar valgome menkavertį maistą, kuriame šių medžiagų beveik nebeliko. Atsirado tokie anuomet neegzistavę terminai, kaip „tuščios kalorijos. Jeigu savo kūną įsivaizduotume kaip namą, kurį statome, tai mūsų „namo pamatai“ būtų riebiosios rūgštys. Būtent jos yra atsakingos už uždegimo sukėlimą ar mažinimą. Būtent nuo jų proporcijos ląstelėse priklauso mūsų sveikatos būklė. Silpnas imunitetas, dažni peršalimai, odos problemos, įvairūs skausmai, maisto netoleravimas, raidos ir daugelis kitų sutrikimų atsiranda būtent dėl riebiųjų rūgščių disbalanso. Jeigu norite išvengti šių sveikatos problemų, rekomenduojama atlikti tyrimą, padėsiantį išmatuoti Jūsų riebiųjų rūgščių balansą ir jį susireguliuoti iki normos.

Daugiau apie tai galite sužinoti, paspaudę šią nuorodą. https://www.facebook.com/andrew.growing/videos/10158306800656460

Jeigu norėtumėte gauti konsultaciją apie tai, kaip sužinoti ar Jūsų mityba yra uždegiminė, užpildykite žemiau pateiktą anketą ir su Jumis susisieks mūsų konsultantas.
Skiltyje „Papildoma informacija” įrašykite „Mamos Delne” ir konsultacija Jums bus suteikta NEMOKAMAI.

Sveika siela

Mūsų darželis jau dabar naudoja išmanias technologijas kaip Smart lentą, šviesos stalą, įvairias šviesos ir garso terapijas vaikų ugdymui. Ateityje ketiname organizuoti seminarus ir įvairias terapijas ne tik vaikui, bet šeimoms.

Garso ir pasakos terapija

Mes susipažinsime su garso ir pasakų terapijomis. Tobulinsime vidinį vaikų pasaulį, suprasime įvykius vidiniu ir dvasiniu balsu, gilinsime žinias. Susipažinsime su gražiausiomis pasakomis, jų personažais, relaksacinėmis, psichoedukacinėmis, psichoterapinėmis pasakomis. Parinktos pasakos pagal atitinkamą vaikučių amžių-formulinės, grandininės, pasakos apie gyvūnus, buitinės pasakos, „aukso amžius“ stebuklų pasakos-padės mūsų mažiesiems spręsti susiformavusias problemas jų ateityje, lengviau išgyventi savo vidines baimes, stresus, pyktį, formuos ir integruos visas asmenybės dalis į visumą. Pasieksime kiekvieno mažojo sielą.

Garso terapijos metu mūsų ausytes pasieks paukštelių čiulbėjimas, drugelio plazdenimas, bitutės dūzgimas, rasos lašelio kritimas, upelio čiurlenimas.

Praktikuosime įvairius metodus, aktyvinančius mąstymą, vaizduotę, mąstymo spartą, lankstumą, originalumą. Sudarysime sąlygas išlieti, išsakyti visas susikaupusias savyje emocijas, atsižvelgsime į vaiko individualius sugebėjimus, žinias, patyrimus, tenkinsime poreikį žaisti. Bendradarbiausime ir savarankiškai reflektuosime, svajosime, žadinsime kūrybinį saviraiškos poreikį. Ir tai tik pasakų pagalba – pasakas seksime, interpretuosime, analizuosime, perkursime, kursime, dramatizuosime – žaisime pasaką.

Šviesos terapija

Šiuolaikinis vaikų ugdymas skatina mus nuolat ieškoti naujų ugdymo(si) priemonių, nes vaikai iš prigimties yra smalsūs, aktyvus, kūrybiški, aktyviai veikiantys ir tyrinėjantys. Mūsų įstaigoje jau daugelį metų pedagogės, grupės ugdomojoje veikloje, naudoja šviesos stalą.

Šviesos stalas – tai puiki ugdymo priemonė, skatinanti bendradarbiauti, kurti, žaisti, ugdytis, tobulėti, spręsti įvairius iškilusius klausimus. Šviesa ne tik įkvepia, bet ir nuramina, atpalaiduoja, suteikia jaukumo, skatina kurti.

Ši ugdymo(si) priemonė padeda atsiskleisti ne tik kūrybinėms vaikų galioms, bet lavina visas vaiko kompetencijas.

  • Meninė kompetencija: lavėja vaiko vaizduotė, kūrybingumas, gebėjimas derinti ir naudoti įvairias raiškos priemones, džiaugtis savo ir bendra grupės kūryba, suvokti ir kurti grožį.
  • Pažinimo kompetencija: dirbdami kartu vaikai mokosi samprotauti, spręsti užduotis, kritiškai mąstyti, lavėja gebėjimas savarankiškai konstruoti, modeliuoti, eksperimentuoti, tyrinėti įvairius objektus.
  • Komunikavimo ir socialinė kompetencija: vaikai mokosi stebėti įvairius vaizdus, klausti, kurti, pasakoti, analizuoti, mokosi bendrauti ir bendradarbiauti, padėti sau ir draugams.
  • Sveikatos saugojimo kompetencija: šviesa vaikus ramina, padeda sutelkti dėmesį, įveikti įtampą, atsipalaiduoti, lavėja smulkioji motorika, akies ir rankos koordinacija, vaikai mokosi palaikyti švarą ir tvarką.

Seminarai

Organizuojami pedagogams ir tėveliams įvairūs seminarai – vaikų auklėjimo, psichologiniai, pedagoginiai, sveikatingumo, aromaterapijos, įvairių problemų sprendimų vakarai, nuotoliniai susitikimai, popietės.

Mažųjų sportas

Tai fizinio aktyvumo užsiėmimai, kurių metu vaikai žais judriuosius žaidimus, susipažins su įvairiomis sporto šakomis ir skirtingu sporto inventoriumi. Nuotaikingose treniruotėse vaikai ne tik smagiai praleis laiką dalyvaudami įvairiose rungtyse ir estafetėse, bet ir išmoks laikytis disciplinos, taisyklių bei susiras naujų draugų! Treniruotėse laukiami patys mažiausieji 2-5 metukų vaikai.

Dažniausiai tėvelių užduodami klausimai apie sporto užsiėmimus:

Kodėl tokio amžiaus vaikams reikalingi bendro fizinio lavinimo užsiėmimai, o ne specifinės vienos sporto šakos treniruotės?

Vaikams fizinio aktyvumo svarba prilygsta maistui ir orui. Visiems vaikams judėjimas teikia džiaugsmą, visi mėgsta aktyvias veiklas, tačiau mažiausieji dar nėra pasiruošę specifinės sporto šakos treniruotėms, kurioms reikia gerokai daugiau dėmesio bei susikaupimo. Bendro fizinio lavinimo užsiėmimuose vaikai dar tik susipažįsta su plačiu ir dar nepažintu sporto pasauliu bei turi galimybę išbandyti save įvairiose veiklose. Šių užsiėmimų pagrindinė idėja – išjudinti vaikus, kad jie patys norėtų sugrįžti į užsiėmimus. Kadangi kiekviena treniruotė yra dinamiška ir labai skirtinga, mažieji lengviau išlaiko dėmesį ir susidomėjimą. Šie užsiėmimai tarsi supažindinimas su savo kūno galimybėmis ir fizinio aktyvumo rūšimis bei įžanga į rimtesnes treniruotes ateityje.

Kaip vyksta užsiėmimai?

Užsiėmimų metų yra naudojama daug ir skirtingo inventoriaus, kad vaikams netektų nuobodžiauti. Žaidžiami įvairūs judrieji žaidimai, lavinantys vaikų vaizduotę, mokantys laikytis susitartų taisyklių ir drausmės. Treniruotė nėra vienodo intensyvumo, nes mažuosius visuomet stebim. Pastebėję, jog vaikai pavargo, atliekame lėtesnius ir susikaupimo, atsipalaidavimo reikalaujančius pratimus. Užsiėmimų metu taip pat mokomės reakcijų į įvairias situacijas – ypatingai laimėjimus ir pralaimėjimus, kas yra labai svarbu. Šių užsiėmimų programą sudaro bendras fizinis rengimas, gimnastikos ir jogos pratimai, kvėpavimo ir grūdinimo pratimai, judrieji, lavinamieji žaidimai, įvairios rungtys ir estafetės, savigynos pradmenys bei sportiniai žaidimai.

Užsiėmimai vyksta nuo rugsėjo pradžios iki birželio vidurio.

Kokia apranga reikalinga treniruotėms?

Reikalinga tiesiog patogi ir judesių nevaržanti apranga, kojinaitės ir buteliukas vandens troškuliui numalšinti, nes vaikus išleidžiame „šlapius“.

„Tapk čempionu“ komanda pasakoja apie dziudo užsiėmimus:

Čempionu ne gimstama, o tampama

Esame komanda, kuri užaugins čempioną! Ir tai ne tik apie varžybas, o apie vaiko augimą visomis prasmėmis – fizinį stiprėjimą, motyvacijos ugdymą ir užsibrėžtų tikslų siekimą. Norime, kad vaikai pamiltų aktyvias veiklas pamažu, o ne pasinertų į sporto pasaulį staiga ir tik trumpam. Stengiamės, kad mažieji pas mus augtų – pradėtų sportuoti nuo bendro fizinio ir vėliau prisijungtų ir į dziudo užsiėmimus.

Dirbame ne tam, kad atidirbti darbo valandas, bet kuriame bendruomenę ir aktyviai bendraujame šeimomis – organizuojame įvairius renginius, šeimų stovyklas.

Laukiami įvairaus amžiaus vaikai

Kadangi turime skirtingus užsiėmimus, mažiausieji sportininkai su vieno iš tėvelių pagalba prisijungti prie mūsų didelės ir aktyvios šeimos gali sulaukę vos dvejų metukų. Iki penkerių metų organizuojame bendro fizinio lavinimo užsiėmimus, skirtus įvairiapusiškam stiprėjimui. Užsiėmimų metu laviname koordinaciją, vikrumą, pusiausvyrą, ištvermę, lankstumą bei drausmę. Vaikučiai su treneriais atlieka įvairius apšilimo pratimus, mokosi judriųjų žaidimų taisyklių ir juos išbando, susipažįsta su skirtingomis sporto šakomis ir jų inventoriumi. Užsiėmimai vyksta ant tatamio, tad vaikai gali griūti ir vėl stotis, nes krisdami nesusižeidžia. Norime ne tik atidirbti 45 minutes, bet iš tiesų sudominti vaikus, todėl visus užsiėmimus organizuojame rungčių pavidalu, atliekant 2-4 skirtingus pratimus, kurie nuolat sunkinami. Taip pat įprastas treniruotes paįvairiname ir teminiais užsiėmimais, kurie vaikams padeda suprasti, koks sportas gali būti įvairus ir įdomus.

Kuomet vaikui sukanka penkeri ir daugiau, priimame į dziudo užsiėmimus. Kodėl ne anksčiau? Iki penkerių metukų vaikas tik susipažįsta su savo fizinėmis galimybėmis ir aplinka. Dziudo užsiėmimai jau yra specializuoti, todėl yra reikalinga apranga – kimono. Pirmaisiais metais vaikai mokosi dziudo pagrindų – taisyklingų kritimų, dziudo moralės kodekso taisyklių. Taip pat išsilaiko savo pirmąjį egzaminą ir gauna BUDO pasą (dziudo federacijos nustatytas dokumentas). Vėliau užsiėmimai sunkėja, nes vaikai mokosi atlikti vis sudėtingesnius metimus, pradeda dalyvauti įvairaus lygio varžybose.

Tiek mažųjų sporto užsiėmimų, tiek dziudo užsiėmimų dalyviai turi galimybę pirmą kartą apsilankyti pas mus nemokamai ir grįžę namo pagalvoti, ar norės toliau sportuoti. Jeigu vaikas apsisprendžia lankyti užsiėmimus, pasirašome sutartį ir duodame mūsų įstaigos sportininkų pasus, kuriuose žymime lankomumą. Už išlietą prakaitą visuomet paskatiname – surinkus reikiamą kiekį lankomumo ženkliukų, įteikiame dovanėles su mūsų logotipais arba pramogą.

Užsiėmimai vyksta nuo rugsėjo pradžios iki birželio vidurio. Vasaros metu vaikus išleidžiame užtarnautų vasaros atostogų. Taip pailsime, pasiilgstame vieni kitų bei su dar didesniu noru sugrįžtame į sales jau rudenį. Norintiems paįvairinti vasaros atostogas ar aktyviau praleisti laiką laiką, organizuojame vasaros stovyklas.

Kodėl dziudo?

Dziudo – gerokai daugiau negu sportas. Laviname ne tik įvairias raumenų grupes, bet ir asmenybę. Dziudo užsiėmimuose išmokstame kontroliuoti savo jausmus ir emocijas. Ši šiuolaikinė japonų kovos meno (gendai budō) ir kovinio sporto rūšis moko susilaikymo, pagarbos, disciplinos, teisingų socialinių manierų ir etiketo. Dziudo padeda nugalėti baimę ir parodyti drąsą. Ugdomas teisingumas ir sąžiningumas, o tai vaikams praverčia ne tik varžybose, bet ir namuose, darželiuose, mokyklose ir visose kitose veiklose.

Mūsų komanda

Visi mūsų treneriai yra profesionalai, dalyvavę įvairaus lygio varžybose bei ne kartą lipę ant prizininkų pakylos. Kiekvienas treneris yra ne tik savo srities specialistas, bet ir tikras vaiko draugas ir pavyzdys jam – šiltai bendraujantis, turintis patirties su vaikais ir nuolatos tobulėjantis.
Esame socialiai atsakingas verslas – prisidedame prie įvairių renginių ir akcijų vaikų globos namuose, taip pat taikome nuolaidas sunkiau gyvenančioms šeimoms.

Vaikų muzikinis ugdymas

Vaikų muzikinis ugdymas pasižymi veiklos sričių įvairove: tai dainavimas ir grojimas, muzikos klausymas ir judėjimas pagal ją, kūryba ir improvizavimas, muzikos pažinimas ir muzikiniai žaidimai. Ugdant vaikus, siekiama skirtingos muzikinės veiklos sričių dermės ir sąveikos, taip pat kuo glaudesnės sąveikos su kitomis ugdymo sritimis (aplinkos pažinimu ir gimtąja kalba,
daile ir etnine kultūra, šokiu ir vaidyba). Itin svarbus ryšys su etnine kultūra, kalendorinėmis šventėmis, papročiais ir tradicijomis. Vaikų muzikinis ugdymas vyksta ne tik muzikos valandėlių metu, bet ir organizuojant kitą vaikų veiklą, laisvalaikį, pramogas.

Bendrieji muzikinio ugdymo tikslai, išreiškiantys bendrąjį vaiko lavinimą muzikine veikla:

• įvesti vaiką į tautos muzikinę ir bendrąją dvasinę kultūrą, skiepijant pagarbą lietuvių liaudies ir profesionaliajai muzikai;
• pagilinti įvairiapusę vaiko patirtį, formuoti atitinkamas jo nuostatas (estetines, dorovines) per vertybinį santykį su muzika, įpinant ją į įvairią kitą veiklą (meninę, komunikacinę, pažintinę, psichomotorinę, darbinę);
• praplėsti ir įtvirtinti neverbalinės emocinio bendravimo priemones (balso intonaciją, mimiką, pantomimiką ir kt.);
• plėtoti dorovinę ir estetinę vaiko pasaulėjautą, tautinės savimonės pradmenis, panaudojant įvairią liaudies kūrybą, liaudies švenčių, vakaronių tradicijas, palydimas muzikos.

Specifiniai muzikinio ugdymo tikslai, numatantys įvairiapusį muzikinį vaiko ugdymą, muzikinės kultūros pradmenų formavimą:

• pratinti suvokti meniškai vertingą profesionaliąją muziką, formuoti muzikinio skonio pradmenis;
• diegti liaudies muzikos vertės suvokimą, skiepyti pagarbą jai, pasitelkiant įvairius muzikos žanrus: lopšines, žaidinimus, žaidimus, ratelius, šokius, giesmes, dainas, instrumentinę muziką ir kt.;
• sieti muziką su etninėmis tradicijomis, kalendorinėmis šventėmis, darbu, tikėjimu;
• tenkinti individualius kiekvieno vaiko muzikinius estetinius saviraiškos poreikius pasitelkiant įvairias muzikavimo rūšis;
• vaikų muzikinei kultūrai ugdyti panaudoti įvairias muzikinės veiklos rūšis ir organizavimo formas, leidžiant vaikams laisvai pasirinkti jiems patinkamas;
• lavinti visų vaikų muzikinius gabumus, muzikos atlikimo (dainavimo, ritmikos, grojimo) įgūdžius, kūrybinę vaizduotę;
• stimuliuoti estetines emocijas, patirtus įspūdžius reikšti judesiais, mimika, spalvomis, kalba, inscenizavimu.

Klausydamiesi muzikos, vaikai mokosi susikaupti, įsiklausyti, išgirsti. Apibūdindami girdėtą muziką, jie pratinasi taikliai vartoti sąvokas (greita – lėta, linksma – liūdna, tyli – garsi muzika). Muzikos užsiėmimų metu klausomasi skambančios tylos, gamtos garsų ir civilizacijos triukšmo, įvairiais daiktais išgaunamų garsų, šiuolaikinės ir senovinės, liaudies ir profesionaliosios, lietuvių ir kitų tautų muzikos. Siekiama, kad repertuarą sudarytų skirtingų dermių (ne tik mažoro, bet ir minoro, taip pat ir senovinių dermių) ir skirtingo metro (ne tik dviejų, bet ir trijų dalių bei mišraus) muzika. Klausantis gamtos garsų ir muzikos, turtėja ir plečiasi vaikų muzikinės kalbos patirtis.

Muzikos klausymas ir judėjimas pagal ją, šokis, ratavimas pagerina vaikų nuotaiką, sukuria sąlygas išlieti kūrybinę energiją. Muzikinis ugdymas arba muzikos ir judėjimo bei dainavimo sykiu patirtis padeda vystyti abu smegenų pusrutulius, prisideda prie vaikų socialinės ir emocinės, fizinės, pažinimo bei kalbos raidos.

Dainuodami vaikai mokosi pažinti savo balso ypatumus ir galimybes, pratinasi taisyklingai kvėpuoti, raiškiai artikuliuoti ir tiksliai intonuoti. Taisyklingam kvėpavimui ugdyti naudojami įvairūs žaidimai ir pratimai (gėlės uostymas, pūko ar plunksnos pūtimas, bitės dūzgimas, gyvatės šnypštimas). Raiškią tartį lavina skaičiuotės, greitakalbės, paukščių balsų pamėgdžiojimai. Tikslaus intonavimo vaikai mokosi įvairiu aukštumu kartodami mįsles ir patarles, mėgdžiodami pedagogą, vienu skiemeniu dainuodami melodiją be žodžių, drauge tęsdami vieną toną, užsidengdami vieną ausį (kad girdėtų savo balsą) ir pan.

Išmėginant įvairiausias ritmo raiškos galimybes, tyrinėjant natūralių gamtos instrumentų (akmenėliai, kriauklelės, kaštonai ir kt.) ritmo išgavimo būdus, atrandant savo kūno instrumentus (rankos, kojos, pirštai ir kt.), vaikai skatinami pažinti, patirti ir reikšti įvairias emocijas. Ritmas/ritmavimas išlaisvina vaiko judesį, nugali pasyvumą ir skatina aktyvumą, norą veikti vienam ir drauge, žadina fantaziją, įkvėpia kurti. Ritmingai šnekėdamas ir darydamas judesius vaikas lavina savo kalbą.

Kalbėjimas + judėjimas = ritmas padeda nuolat aktyvinti abu smegenų pusrutulius.

Grojimas vaikiškais muzikos instrumentais ir gamtos daiktais – natūrali vaikų saviraiškos dalis. Naudotini akmenukai, lazdelės, molio švilpynės, įvairūs būgneliai, atskiros metalofono plokštelės, žaisliniai klavišiniai instrumentai. Grodami vaikai susipažįsta su įvairiais garso išgavimo būdais – mušimu, pūtimu, braukimu. Grojant lavėja judesių koordinacija, plaštakų bei pirštų motorika, tembrinė klausa, ugdomas ritmo jausmas. Iš buitinių atliekų ir gamtos daiktų vaikai gaminasi paprasčiausius žaislinius muzikos instrumentus.

Dainuodami dainas ir grodami žaisliniais muzikos instrumentais, žaisdami muzikinius žaidimus ir spontaniškai improvizuodami, klausydamiesi gamtos ir muzikos garsų, vaikai turtina savo muzikinės kalbos žodyną. Jie klausosi įvairių dermių bei skirtingų metrų muzikos, dainuoja skirtingų dermių (mažorines, minorines ir kt.) dainas, skanduoja skirtingų metrų (dviejų dalių, trijų dalių ir mišraus) skanduotes.

Vaikai kuria ir improvizuoja padainuodami savo vardą, sugalvodami melodiją mįslei ar patarlei, išreikšdami tam tikrą nuotaiką garsais, skambančią muziką perteikdami judesiais ar pavaizduodami spalvomis.

Ypatinga ugdomoji reikšmė tenka muzikiniam folklorui, leidžiančiam susieti muzikavimą ir kitas veiklos rūšis. Folkloro vaidmuo – ne vien pažintinis, bet ir kūrybinis, estetinis, etinis. Prisiliesdami prie liaudies meno, papročių ir tradicijų, vaikai perima protėvių žinias ir išmintį. Ypač aktualus folkloras šiuolaikiniam miesto vaikui, kurio ryšiai su etnine kultūra tampa vis trapesni. Vaikų kūrybiškumą puoselėja smulkiosios tautosakos žanrai (mįslės, patarlės, greitakalbės, paukščių balsų pamėgdžiojimai), pasakos su dainuojamaisiais intarpais, dainos apie gyvūnus, piemenų folkloras, muzikiniai rateliai ir žaidimai. Kalendorinės dainos padeda vaikams geriau pažinti tradicines šventes, pajusti ritmingą gamtos pulsavimą, laiko tėkmę.

Be pagrindinio tikslo – vaiko muzikinio lavinimo ir jo priartinimo prie muzikos vertybių, muzikos pagalba realizuojami doroviniai, intelektiniai, etnokultūriniai, fiziologiniai, socializacijos ir kiti visybinio ugdymo tikslai, apimantys ir skatinantys visapusišką vaiko raidą.

Anglų kalbos ugdymas

Sveiki atvykę į Mortimerio anglų kalbos klubą!

Užsiėmimai 2-4 metų mažyliams

Vaikai mėgsta bendrauti. Jie mėgsta bendrauti ir anglų kalba! Vaikai leidžiasi į įspūdingą kalbų pasaulį kartu su mūsų herojumi kunigaikščiu Morti, jie mokosi naudodami visas jusles ir patirdami daug džiaugsmo.

Mortimer mokymų efektyvumas įrodytas moksliškai! Daugiau apie tyrimą…

  • Užsiėmimai prarengti pagal vaikų amžių ir vyksta mažose grupėse.
  • Smagūs užsiėmimai su dainomis, žaidimais ir darbeliais.
  • Puiki vaizdingai iliustruota mokymo medžiaga.
  • Mokymo metodai, kuriuos galima taikyti namuose savarankiškai.
  • Įvairios veiklos vaikams ir galimybė tėveliams bendradarbiauti.

Šie užsiėmimai skirti pradedantiesiems.

Mokymo tikslai:

Pradžioje didžiausias dėmesys skiriamas kalbos suvokimui ir atskirų žodžių tarimui. Žaidžiant įvairius žaidimus bei mokantis iš paveikslėlių, žodžiai išmokstami palaipsniui, netrukus mažyliai ima kalbėti trumpais nesudėtingais sakiniais. Mūsų sukurtų mokymo priemonių dėka Jūsų vaikas labai greitai ima kalbėti angliškai taip pat natūraliai kaip ir gimtąja kalba.

Vaikų amžius: 2 – 4 metai

Mokymosi grupės dydis: 4 – 6 vaikai

Vaikai mokomi jų amžių atitinkančiose mažose 4-6 vaikų grupėse. Jei užsiėmimų pradžioje vaikas jaučiasi nejaukiai, tėveliai pirmomis pamokomis gali likti kartu su mažyliais.

Mokymo medžiaga:

Rinkinį sudaro: 2 užduočių knygutės, 1 pasakojimų knyga, 1 piešimo bloknotas, 1 lipdukų knygutė, 2 audio CD ir originalus Mortimer anglų kalbos klubo krepšys. Rinkinys Anglų kalba mažyliams apima apie 300 žodžių, kuriuos jie išmoks pasitelkus jų amžiui įdomias temas. Be to, jie susipažins su originaliomis angliškomis dainelėmis ir trumpais eilėraštukais. Gramatikos vaikai išmoksta intuityviai, tačiau kartais lengvos gramatinės užduotys žaismingai inkorporuojamos užsiėmimo metu. Papildoma knygelė „Morty’s Kite Flight“ („Morčio aitvaro skrydis“) leidžia vaikams patirti smagius kūrybinius nuotykius.

Užsiėmimai 4 – 6 (7) metų vaikams

Mokytis anglų kalbos kartu su riteriu Morčiu labai lengva!

Mortimer mokymų efektyvumas įrodytas moksliškai! Daugiau apie tyrimą…

Įvairių gebėjimų vaikai mokosi mūsų užsiėmimuose ir pasiekia rezultatų nejusdami spaudimo. Vaikai išmoksta apie 500 žodžių.

  • Užsiėmimai prarengti pagal vaikų amžių ir vyksta mažose grupėse.
  • Smagios, skatinančios ir žaismingos pamokos.
  • Optimali ir efektyvi pagalba.
  • Fantastiška mokymo medžiaga, kurioje nesudėtingos skaitymo, rašymo ir gramatinės užduotys.
  • Išmokstama kalbos per dainas, eilėraščius, pasakojimus.

Pirmo lygio kursas skirtas pradedantiesiems ir tiems, kurie jau mokėsi Anglų kalbos mažyliams kursuose.

Mokymo tikslai:

Vaikai mokosi kalbos neformaliai ir naudoja visas jusles. Jie žaidžia, dainuoja, lavina motoriką, tapo ir, be abejo, smagiai leidžia laiką. Akcentuojamas kalbos suvokimas ir laisvas šnekėjimas. Parenkant vaikų amžių atitinkamas mokymo medžiagas ir žaidimus, palaipsniui gausinamas žodynas; netrukus vaikai ima dalyvauti nesudėtinguose angliškuose pokalbiuose bei supranta trumpas istorijas. Esminės gramatikos vaikai išmoksta intuityviai bei žaisdami specialius žaidimus ar atlikdami tam tikras užduotis. Skaitymo, rašymo ir gramatinių taisyklių mokoma vėliau atsižvelgiant į vaiko amžių ir mokymų lygį.

Robotika

„Robotikos Akademija“ kviečia į robotikos užsiėmimus!

● Robotų konstravimas
● Pasaulio pažinimo pamokos
● Matematika ir loginis mąstymas

Užsiėmimų metu vaikai konstruos judančius LEGO robotus, gilinsis į edukacines temas, mokysis kūrybiškumo, loginio mąstymo, dėmesio koncentravimo ir tarpusavio komunikacijos.
Šį sezoną edukacinėje pamokos dalyje didelis dėmesys bus skiriamas pasaulio pažinimui, aplinkos saugojimui bei technologijoms. Vaikai mokysis atkreipti dėmesį į savo kasdienius įpročius, bus skatinami domėtis ekologija, taupyti resursus.

Pamokos taip pat bus praturtintos aritmetikos žiniomis – vaikai mokysis sudėties, atimties veiksmų, geometrinių figūrų pažinimo, daiktų palyginimo pagal masę, tūrį, aukštį, svorį. Taip pat išmoksime skaičiuoti ir atpažinti pinigus.

„Robotikos akademijos“ būreliai darželinukams-nulinukams (4-6 m. vaikams) vyksta 1 kartą per savaitę. Užsiėmimo trukmė – 1 val.

„Robotikos akademijos“ užsiėmimai papildo formaliojo švietimo programą.

Daugiau informacijos ir registracija: https://bureliai.robotikosakademija.lt/

Kindervibe

Mūsų darželis naudoja programėlę mobiliems įrenginiams ir kompiuteriams „Kindervibe“, leidžiančią patogiai pateikti informaciją tėveliams.

Programėlės „Kindervibe“ pagalba kiekvieną dieną pateikiame išsamią informaciją apie dienos temą, meniu, laiką praleistą lauke, vaiko miego trukmę. Taip pat dalinamės nuotraukomis su gražiausiomis dienos akimirkomis. Programėlė leidžia ne tik persiųsti svarbią informaciją tėveliams – ji taip pat suteikia galimybę bendrauti vieniems su kitais.

Susipažinkime

Užsiregistruokite internetu ir pradėkime pokalbį apie nuotykių ir pažinimo kupiną kelionę darželyje „Mamos delne“.